Tiger HR

Doğru İnsan, Kurumsal Yönetim, Yüksek Verim...

tiger-HRTiger HR ile Daha Verimli İK Süreçleri

İK profesyonellerinin sıklıkla karşılaştıkları durum, süreçlerin uygulanmasının ve yönetilmesinin çok fazla zaman almasıdır. Sektördeki 30 yılı aşkın tecrübesi ile Logo, İnsan Kaynakları departmanının ihtiyaç duyacağı temel fonksiyonlara çözüm sunarak zaman tasarrufu sağlıyor, maliyetleri düşürüyor; etkin süreç yönetimi imkanı ile verimliliği ve üretkenliği artırıyor.

İhtiyacınız Olan Bilgilere Her Platformdan Erişin

Tiger HR’ın web tabanlı yapısı, tüm süreçlerinizi online platformlar üzerinden takip edebilmenize imkan sağlıyor. Her ortamdan veri girişi yapabilmeye ve mevcut bilgilere ulaşabilmeye olanak sağlayan bu yapı sayesinde insan kaynakları süreçleri kolaylaşmış ve hızlanmış oluyor.

Geniş Modüler Yapı ve Zengin Fonksiyon Seçeneği ile Süreçlerinizi Etkin Yönetin

Hızlı, pratik ve kullanıcı dostu Tiger HR’ın iş fonksiyonlarını, organizasyonunuz için gerekli olan modülleri kendiniz seçerek düzenleyebilirsiniz. Tüm modüller entegre bir yapıda olduğu için dilediğiniz zaman istediğiniz modülü alıp kullanmaya başlayabilirsiniz.

Personelinizin Tüm Bilgileri Tek Ekranda

       Özlük Modülü

  •  Tiger HR’ın temel modülü olan Özlük Yönetimi ile çalışan bilgilerinizi kolayca takip edebilirsiniz.
  • Logo Bordro Plus ile belirli noktalarda entegrasyon sağlayabilirsiniz.
  • İstenilen her kritere göre detaylı arama yapabilirsiniz.
  • “Teke İndirgeme” algoritması sayesinde fazla sicil kartı karmaşasını sona erdirebilirsiniz.
  • Güçlü raporlama yapısı ile anında dilediğiniz raporu alabilirsiniz.
  • Hızlı ve kolay kullanımı sayesinde zaman tasarrufu sağlarsınız.

En Önemli Değer İnsana Yatırım

       Eğitim Modülü

  • Eğitim maliyetlerinizi ve eğitimlerin ekibinize sağladığı pozitif katkıyı somut olarak ölçümleyebilirsiniz.
  • Eğitim ihtiyaç analizini ve sonrasındaki raporlamaları doğru ve hızlı yapabilirsiniz.
  • Eğitim kaynaklarını kolayca belirleyebilir ve eğitimleri hızlıca planlayabilirsiniz.
  • Eğitim kayıtlarını tutabilir ve eğitim değerlendirmelerini kolayca yapabilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın eğitim tarihçesini analiz edebilir, ihtiyaca göre yeni eğitimler planlayabilirsiniz.

tiger-HRDoğru İş Gücüne Daha Hızlı Erişin

İşe Alım Modülü

  • Tüm işe alım döngüsündeki süreçleri daha hızlı ve düzenli bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • İşe alım süreçlerinizi aday ile görüşme anında tamamlayarak sonrasındaki iş yükünden kurtulabilirsiniz.
  • Karar almayı kolaylaştıran yapısı ile doğru işe doğru insan kaynağını yerleştirebilirsiniz.
  • Kurumsal veritabanı üzerinde entegre özgeçmiş havuzu oluşturabilirsiniz.
  • Adaylara görüşme daveti, görüşme detayları, anketler ve görüşme tarihi ile hatırlatma maili gönderilebilirsiniz.
  • Adaya özel dijital dosya altyapısı ile görüşme anında notlarınızı dijital olarak işleyebilirsiniz.

 

İşe Alım Portalı

Online İş Başvuru Platformunuz Hazır

  • Yenibiris.com ve Linkedin.com ile entegre yapısı sayesinde şirketinize özel portala üye olmuş adayların  iş başvuru portallarındaki en güncel profillerini ve özgeçmişlerini Tiger HR üzerinden görüntüleyebilirsiniz.
  • Portal üzerinde online ilan yayınlayabilir ve online başvuruları alabilirsiniz.
  • Görüşmeler için online anket düzenleyebilir ve tanımladığınız anketleri tekrar tekrar yayınlayabilirsiniz.
  • Portaldaki entegre üyelik sistemi ile adaylar profillerini ve özgeçmişlerini oluşturabilirler.
  • Özgeçmişlere doküman ekleyebilir ve derleyeceğiniz verileri otomatik olarak aktarabilirsiniz.

Çalışan Portalı

Şirket İçi İletişimi Güçlendirin

Çalışanların hem şirketteki mevcut uygulamalardan hem de şirket içerisindeki güncel bilgilendirmelerden haberdar olmalarını sağlayan; bordro takibi, izin talebi, eğitim yönetimi gibi süreçlerle entegre olarak çalışabilen, Çalışan Portalı ile:

  • Personel bordro takibi ve basımını online olarak gerçekleştirebilirsiniz.
  • Görsel destekli doğumgünü kutlama e-posta içerikleri oluşturabilirsiniz.
  • Şirket duyurularını, prosedür değişikliklerini ve yönetmelikleri ilgili departmanlara iletilmek üzere düzenleyebilirsiniz.
  • “Kim kimdir?” uygulaması ile özellikle çok sayıda çalışan istihdam ediyorsanız, çalışan sorgulaması yapabilir ve her çalışan hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.
  • İzin otomasyonu sayesinde çalışanların izin talep ve onaylarını, kullanım bildirimlerini ve iptallerini entegre olarak yönetebilirsiniz.
  • Eğitim talebi, eğitim tarihi hatırlatması, eğitime katılım talebi yönetimi ve eğitimlere ilişkin online yayınlar yapabilirsiniz.

İşçi Sağlığı Modülü

Çalışanlarınızın Sağlığını Güvenle Takip Edin

  • Yüksek sağlık riski bulunan sektörler için programlanabilen hatırlatma fonksiyonu sayesinde periyodik tetkik takiplerini yapabilirsiniz.
  • Periyodik olmayan rahatsızlıkların tetkik, tanı, tedavi, ilaç, sevk, SGK bildirimi ve devamsızlık gün sayısı bazında takibini yapabilirsiniz.
  • Bölüm bazında çalışma kısıtları, kişi bazında personelin çalışamayacağı bölümlerin ve çakışmaların takibini yapabilirsiniz.
  • İş kazaları için hızlı form hazırlayabilir, engellilerin ve geçici engellilerin durum takibini yapabilirsiniz.
  • SGK raporlarının takibini ve devamsızlık durumunu SGK ile entegre yapısı ile Tiger HR üzerinden yapabilirsiniz.

Performans Yönetimi Modülü

Performans Değerlendirme Süreçleriniz Artık Daha Analitik

  • Analitik ve nesnel performans değerlendirme imkanı sunarak çalışanların iş verimliliğini ve memnuniyetini artıran Performans Yönetimi Modülü ile:
  • Performans değerlendirmelerinizi daha nesnel bir sistem üzerine kurabilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın performansını verilere dayalı değerlendirir ve süreci kolayca yönetebilirsiniz.
  • Dijital ortamdaki performans değerlendirme süreçleri ile daha hızlı ve kesin sonuçlar elde edebilirsiniz.
  • Çalışan portalı entegrasyonu sayesinde değerlendirme süreçlerini daha pratik olarak gerçekleştirir ve yönetebilirsiniz.

Organizasyon Yönetimi Modülü

Organizasyonel bilgi ve tarihçelerinizin etkin takibi

  • Personelin çalıştığı ülke, il, ilçe, semt, bölge, departman, birim, pozisyon, kademe ve amir bilgilerini sisteme işleyebilir, organizasyonunuzu Özlük Modülü ile entegre yönetebilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın kişisel kartlarına tüm organizasyonel bilginin arşivlenmesi ile işe giriş, atama, terfi, çıkış işlemlerine dair tarihçeyi saklayabilirsiniz.
  • İstenilen tarihte ilgili çalışanın hangi birimde görev yaptığını sorgulayabilirsiniz.
  • Maliyet kalemleri detayında belirli bir tarih için birimlerin talep ettiği işçi sayısını raporlayabilirsiniz.

İzin Yönetimi Modülü

İzinleri hızlı ve etkin yönetin

İzin işlemlerinin tek bir platform üzerinden Çalışan Portalı ile entegre olarak yönetilmesine olanak sağlayan İzin Yönetimi Modülü ile:

  • Çalışanlarınızın yıllık izin hak edişlerini, izin kullanımlarını ve izin bakiye takibini kolayca yönetebilirsiniz.
  • Tüm izin tiplerine göre raporları alabilir ve hızlıca analizini yapabilirsiniz.
  • Portal entegrasyonu sayesinde rapor (eksik gün) takibi, izin planlama, izin talebi, gerçekleşmiş izinler ve yasal bildirimler döngüsünü onay süreçleri ile bütünleşik olarak sisteme işleyebilirsiniz.

Eğitim Modülü

Çalışan Gelişimini Destekleyerek İş Gücüne Yatırım Yapın

Çalışanların kişisel ve profesyonel gelişimlerini desteklemenize yardımcı olacak Eğitim Modülü ile:

  • Eğitim kaynaklarını kolayca belirleyip eğitimleri planlarken yıllık eğitim planınızı da oluşturabilir ve bütçeleyebilir,
  • Eğitim maliyetlerinizi ve eğitimlerin ekibinize sağladığı pozitif katkıyı somut olarak ölçümleyebilir,
  • Katılımcı profillerini tanımlayabilir, entegre bir biçimde sisteme işleyebilir,
  • Çalışanların eğitim tarihçesini analiz edebilir, ihtiyaca göre yeni eğitimler planlayabilir, eğitim planlaması yapılan katılımcılara istediğiniz formatta e-posta ile bilgilendirme yapabilirsiniz.

Anket Yönetimi Modülü

Kağıt üzerindeki anketlere son!

Çalışanlardan geri bildirim alarak sonraki adımlarınızı planlamanızı kolaylaştıran Anket Yönetimi Modülü ile:

  • Tekli seçim, çoklu seçim, serbest metin girişi gibi farklı soru tiplerinde sorularla anketinizi oluşturabilir,
  • İstediğiniz kişilere veya gruplara özel anket tanımlaması yapıp Çalışan Portalı üzerinden cevapları toplayabilirsiniz.
  • Tüm anketlerinizi dijital ortamda ve online yapabilirsiniz.
  • Birden fazla anket düzenleyip, çok çeşitli sorular ve değerlendirme şekilleri tanımlayabilirsiniz.
  • Anketleri kategorilere ayırarak değerlendirebilir ve sonuçlarını izleyebilirsiniz.
  • Veritabanı yapısı sayesinde anketler ile oluşan veriyi dilediğiniz gibi raporlayabilirsiniz.

Bordro Plus ile Tam Entegrasyon

Bordro Plus ile Tam Entegrasyon Sayesinde Kesintisiz İş Takibi Yapın

Tiger HR ile tam uyumlu çalışan Bordro Plus ile;

  • Sicil Yönetimi, Bordro İşlemlerimi, Borç/Avans Yönetimi, İzin Yönetimi, İş Akış Yönetimi, Avans Yönetimi, Analiz ve Raporlama gibi iş fonksiyonlarınızı pratik hale getirip yönetebilir,
  • Bordro Plus’ın yardımcı araçları Doküman Yönetimi ve Görev Zamanlayıcı ile iş yükünüzü azaltarak, olası hataları minimize edebilirsiniz.
Bize Ulaşın
maltepe escort